اداره خدمات رفاهی

  • 1- تعریف و شرکت در اجرای پروژه‌‌هایی در زمینه محاسبات نرم

  • 2- انجام فعالیت‌های مربوط به کار دانشجویی بر حسب نياز واحدها به کار دانشجويان

  • 3- برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی بر ارائه تسهیلات اياب و ذهاب به دانشجويان و حسن انجام کار فعالیت مربوطه

  • 4- برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی بر خدمات مراکز رفاهی دانشجویان از قبیل بوفه‌ها، چاپ و تکثیر و غیره

  • 5- ارائه تسهیلات بن کتاب به دانشجويان

  • 6- تهیه و تنظیم پیش‌نویس مکاتبات درون و برون‌سازمانی مرتبط با مدیریت خدمات دانشجویی

  • 7- شرکت مستمر در دوره‌های آموزشی، عمومی و تخصصی ویژه کارمندان مرتبط با وظایف شغلی با هدف ارتقای دانش و توانمندی‌های فردی، شغلی و تخصصی

  • 8- توانایی استفاده و بکارگیری از ابزارها و برنامه‌های کاربردی فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تهیه و تدوین برنامه‌ها، فعالیت‌ها و گزارش‌های (بالاخص دوره‌های 7 گانه ICDL)

  • 9- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

پیوندها:
مراکز خدماتی
کار دانشجویی
سرویس‌های رفت و برگشت
مدیریت خدمات دانشجویی
اطلاعات تماس:
224318278