صفحه اصلی
ثبت نام و واگذاری خوابگاه در نیمسال دوم 1401-1400
  • 5630 بازدید

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص ثبت نام و واگذاری خوابگاه در نیمسال دوم  1401-1400 به اطلاع آندسته از دانشجویانی که درخواست آنان از طریق سیستم جامع گلستان ثبت و مورد تایید قرار گرفته، می رساند، از مورخ 1400/11/16 با مراجعه به سیستم جامع گلستان از طریق گزارش 2570

مسیر: دانشجویی ¬ گزارش های خوابگاه ¬ انتساب اتاق، کالا و خدمات ¬ اسکان ¬ خوابگاه اختصاص داده شده در ترم جاری دانشجو     

از وضعیت و نتیجه درخواست خود مطلع و با توجه به نکات ذیل و رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی در بازه اسکان جهت تحویل اتاق و کارت به خوابگاه اختصاص داده شده، مراجعه نمایند.

نکته 1 : تاریخ واگذاری 1400/11/16 و آخرین مهلت دریافت یا تعیین تکلیف فضای اختصاص داده شده تاریخ  1400/11/25 می باشد و پس از آن تاریخ، فضای در نظر گرفته شده به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.

نکته 2 : چنانچه دانشجویان علیرغم اسکان در این نیمسال ثبت نام آموزشی ننمایند و یا از پایان نامه/ رساله خود دفاع نمایند و همچنین در صورت حذف ترم، مرخصی تحصیلی و ... امکان ادامه سکونت آنان میسر نبوده و حسب مقررات اقدام خواهدشد.

نکته 3 : تعیین قطعی محل اسکان  (اختصاص اتاق) با مسئولین خوابگاه مربوطه می باشد.

نکته 4 : در خصوص نحوه پرداخت اجاره بهاء به اطلاعیه های مندرج در خوابگاه مربوطه مراجعه و از پرداخت به دیگر حساب ها خودداری گردد.

نکته 5 : جهت حفظ سلامتی دانشجویان، حسب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ارائه گواهی تزریق دو دز واکسن جهت سکونت در خوابگاه ها الزامی است.

دانلود فایل
افزودن نظرات