صفحه اصلی
اطلاعیه شماره 8 : زمان و نحوه واگذاری خوابگاه برای نیمسال اول تحصیلی 1403-1402 دانشجویان فاقد شرایط
  • 2206 بازدید

پیرو اطلاعیه شماره 7 ، به اطلاع آندسته از دانشجویان روزانه غیر بومی فاقد شرایط که درزمان تعیین شده درخواست خوابگاه خود را ارائه نموده اند، می رساند از ساعت 16 مورخ 1402/06/30 با مراجعه به سیستم جامع گلستان مسیر :

دانشجویی ¬ گزارش های خوابگاه ¬ انتساب اتاق، کالا و خدمات ¬ اسکان ¬ خوابگاه اختصاص داده شده در ترم جاری دانشجو -

از خوابگاه تخصیص داده شده خود از مسیر زیر مطلع و ضمن توجه دقیق به نکات ذیل، می توانند از تاریخ 1402/07/01 به خوابگاه های اختصاص داده شده  (به غیر از خوابگاههای بهرون و قائم مقام) مراجعه نمایند.

نکات مهم

1-  با توجه به اینکه خوابگاههای بهرون و قائم مقام در حال تعمیر و تجهیز و از مورخ 1402/07/08 آماده واگذاری خواهند بود لذا  آندسته از دانشجویانی که محل اختصاص یافته شده به آنها این خوابگاه ها باشد لازم است از تاریخ هشتم مهرماه مراجعه نمایند.

2- عدم مراجعه تا تاریخ 1402/07/15 جهت تحویل اتاق بمنزله انصراف از اسکان خوابگاه تلقی و فضای در نظر گرفته شده به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.

3- مطابق با دستورالعمل های صندوق رفاه واگذاری خوابگاه در هر ترم منوط به تسویه بدهی گذشته می باشد.

4- در صورت عدم ثبت نام آموزشی، دفاع از پایان نامه/ رساله، فراغت از تحصیل،حذف ترم، مرخصی تحصیلی و ... یا عدم حضور مستمر در خوابگاه ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم، امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.

5- برای پرداخت اجاره بهاء خوابگاه به اطلاعیه های مندرج در خوابگاه مربوطه توجه وحداکثر تا تاریخ 14 آبان نسبت به پرداخت اجاره بهاء اقدام و از پرداخت به دیگر حساب ها خودداری گردد.

 بدیهی است در صورت واریز به دیگر حساب ها امکان استرداد میسر نخواهد بود.

افزودن نظرات