صفحه اصلی
اطلاعیه تسویه حساب و تخلیه خوابگاه در تابستان 1401 و زمان بازگشایی خوابگاه طی سال تحصیلی جدید
  • 2854 بازدید

به اطلاع کلیه دانشجویانی که طی تابستان 1401 درخوابگاه ها ساکن بوده‌اند، می رساند، ضمن توجه به نکات ذیل قبل از ترک خوابگاه  (حداکثر تا تاریخ 1401/06/15 ) نسبت به تخلیه، تحویل اتاق و ملزومات و انجام تسویه حساب  با مراجعه به مسئول  خوابگاه  مربوطه در ساعات اداری اقدام نمایند. عدم حضور درخوابگاه بمنزله عدم استفاده و تخلیه خوابگاه نبوده و تحویل اتاق و کارت خوابگاه به مسئول خوابگاه ملاک عمل می باشد. در صورت عدم تخلیه و تسویه حساب  با مسئول خوابگاه مربوطه  تا  تاریخ مقرر مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

کته 1:  زمان بازگشایی و واگذاری خوابگاه به دانشجویان واجد شرایط متقاضی در نیمسال اول 1402-1401 ( ورودی  های ماقبل 1401) که  قبلا" درخواست خود را ارائه داده باشند در مقطع دکتری از مورخ  30 شهریورماه،  و مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از 6 مهرماه  می باشد.

در خصوص جزئیات و زمان واگذاری خوابگاه به دانشجویان واجد شرایط جدیدالورود متعاقبا" از طریق وبسایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

نکته2 : آندسته از دانشجویان ساکن در خوابگاه که تاریخ دفاع آنان حداکثر تا پایان شهریورماه تعیین شده باشد لازم است از مورخ 1401/06/08 لغایت 1401/06/12 طی ساعات اداری با ارائه نامه  از سوی دانشکده مبنی بر مجوز دفاع، جهت ارائه درخواست به امور خوابگاه ها مراجعه نمایند. شایان ذکر است ایندسته از دانشجویان می بایست ضمن تخلیه محل فعلی خود بصورت مهمان به محل های تعیین شده انتقال و همکاری لازم را با امور خوابگاه ها در این خصوص بعمل آورند.

دانلود فایل
افزودن نظرات